středa 9. února 2011

Waiting on Wednesday (3)

Týdenní meme s názvem Waiting on Wednesday které pořádá Breaking the Spine
Cílem je si každou středu vybrat jednu knihu, kterou si chcete strašně přečíst a něco o ní napsat.

Odstíny života od Lucie Adamové
Anotace: Alexandrina Avitalová se za svého života nijak nelišila od svých vrstevníků. Když je v den svých devatenáctých narozenin chladnokrevně zavražděna, nikdo proto nemůže tušit, že smrt se pro ni stane jenom začátkem nové cesty. Tři roky poté, co byla pohřbena a oplakána svojí rodinou a přáteli, se Alex probouzí znovu k životu, aby byla uvedena do světa plného magie a ďábelských stvořeních. Do světa, kde si nikdy nemůžete být jistí, na které straně vlastně stojíte. Alex je nucena zapomenout na svůj předchozí život a zaujmout pozici neohrožené bojovnice se vším temným a nelidským. Podle dávného Proroctví je totiž právě ona jedinou vyvolenou, Spasitelkou, která dokáže rozhodnout odvěkou bitvu mezi dobrem a zlem. Když se po dlouhém odmítání podvolí nátlaku a přijme svůj osud, rozhodne se upustit od postavení vyvrhele ve společnosti a začlenit se do skupiny lovců démonů, kteří jí mohou pomoci v honbě za jejím cílem. Musí si ovšem dávat bedlivý pozor, aby jim pravda o její totožnosti zůstala neodhalená. Postupem času ale zjišťuje, že není jediná, kdo skrývá temné tajemství a koho jeho minulost stále neúnavně pronásleduje…























My thoughts:
Oh my god! Myslím, že mi ještě pár dnů potrvá, než se z toho vzpamatuju. Tento týden totálně nestíhám, škola na mě dotírá snad víc, jak před pololetím, stále nemám rozhodnuté, kam chci jít na školu a blížící se příjmačky mé psychice taky zrovna moc nepomáhají. A dneska si zrovna udělám čas a prozkoumám, co nového se událo na mých oblíbených knižních blozích a co nezjistím! Tak oni jí to vydali, páni, a výjde už v dubnu! A dokonce nechali i ten název a úžasnou obálku! Prostě dokonalé!
Ehm, no abych to uvedla na pravou míru, asi tak před rokem, po tom, co se mi už Twilight zajídal a já se ještě upírů zbavovat nechtěla, jsem se začala dívat na seriál Upírské deníky a přes jedny české stránky jsem se dostala na web Lu.lusy o její knížce, kterou psala. Tenkrát ještě posílala pár prvních kapitol na emaily a mě se moc líbil její styl psaní, a když jsem se dozvěděla, že podepsala smlouvu s nakladatelstvím, byla jsem hrozně nadšená. A teď dámy a pánové...no spíše dámy, máte tu jedinečnou možnost si ji přečíst i vy jelikož, kniha má vyjít už 4. dubna! Rozhodně jí dejte šanci, litovat toho nebudete.

0 komentářů:

Okomentovat