úterý 1. února 2011

´Coz we are broken...R.I.P old Paramore

Tak na začátek upozorňuju, že tenhle článek nemá nic společného s knihama a spol., prostě teď jen potřebuju se někam vypsat a tenhle blog je první, co mě napadlo...

 
Prvně bych jen chtěla říct, že nechápu, co jsem do teďka dělala, že jsem se to dozvěděla až dneska. I feel like an idiot, really... prostě v pohodě den a pak zajdu na jednu stránku a jakoby nic se dozvím, že moje nejoblíbenější kapela se rozpadla...asi před dvěma měsíci!
Ikdyž rozpadla asi není to správné slovo, protože tři členové stále zůstávají, ale já vím, že to už prostě nebude ono... A ne jenom proto, že Josh a Zac odešli, ale taky proto, že nový členové v kapele můžou znamenat i jiný směr než měla kapela do teď, takže bude jen otázka, jestli k lepšímu nebo k horšímu...

A jak to začalo?
Myslím, že tak před třemi roky, někdy v době,kdy se chystalo natočení New Moonu. Vtipné na tom je, že právě díky Paramore (nebo spíš jejich písničkám Decode a I caught myself) jsem se dostala ke Stmívání (ne naopak) a od něho k těm dálším knížkám, co čtu teď, díky nimž jsem si založila tenhle blog - a myslím, že i hodně ovlivnili to jaká jsem teď. Protože já jsem na nich zbožňovala snad všechno: to jací byli společně - skvělá partička lidí, kterou byste prostě chtěli znát a mít takovou vlastní, - jejich hudbu a ne jenom Hayleino zpívání, ale to jak hráli, jejich texty, které jsem se učila nazpaměť :), styl... a jedním z mých
 největších přání bylo vidět to všechno na živo, jít na jejich koncert (v soustavě Hayley Wiliams, Zac Farro, Jeremy Davis, Josh Farro a Taylor York), který se mi v pár minutách zbortil, jak domeček z karet. Ikdyž jsem si myslela, jim něco jako rozpad kapely nehrozí, člověk stále přichází na to, že všechno je možné.. A nejhorší na tom však je, že ani pořádně nevím, co se stalo, po internetu koluje tolik verzí, že ani nevím které z nich věřit, takže asi bude nejlepší to nechat být, nakonec já to nijak ovlivnit nemůžu. Jasně mrzí mně to, ale řešit nekonečné spory čí to byla chyba a nadávat členům kapely se nic nevyřeší, takže já budu všechny i nadále podporovat a jsem zvědavá, co příští léta přinesou...

---------------
Tak to bylo jen také zavzpomínání, ono se vždycky špatně snáší, když máte v životě nějakou jistotu a najednou zjistíte, že už není. Já nevím, možná to moc dramatizuju, ale zatím je to čerstvé, takže možná za týden bych to brala jinak. No budu ráda, když zakomentujete, i když třeba kapelu neznáte, třeba máte podobný zážitek o který byste se chtěli podělit.
Ketty

4 komentářů:

Adrianga řekl(a)...

děláš si srandu?????
Moje nejoblíbenější skupina se rozpadla? :(( Paráda :(
btw: Nechtěla bys spřátelit?

Ketty řekl(a)...

Hej teď nevím jestli tě chápu dobře, to děláš si srandu patří k tomu článku, nebo k tomu, že je Paramore moje nejoblíbenější skupina? A to paráda je myšleno ironicky? Ale možná jen moc zmatkuju, nevím mám divný den... a klidně spřátelím, jestli chceš. Jo a dík za koment :)

Adrianga řekl(a)...

:D To mělo být na to, že Paramore se rozpadli. A ano, je to ironicky. :)
Pohoda, po takové šílené zprávě to chápu! :D
Nemáš zač, já děkuju! :)

Ketty řekl(a)...

Yeah, já jsem si myslela, že to myslíš takhle, ale pak jsem si to četla znovu a pochopila jsem to nějak jinak xD

Okomentovat