neděle 16. ledna 2011

Books in my thoughts

Tak jelikož mám v plánu přečíst alespoň 100 knih (nebo se o to spíš pokusím =D) a nechci z toho minulého článku, kde jsem se o Challengi zmiňovala dělat článek na 2 metry, rozhodla jsem se udělat nový, který se bude věnovat speciálně jen téhle challengi.

1. White Cat - Holly Black
1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Tak z části proto, že jsem si ji už dlouho chtěla přečíst a taky jsem byla zvědavá na Jaceovo (TMI) cameo.
2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Nebezpečné drama
3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Tajemná
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Tak tady si fakt nejsem jistá... i když vím kým bych být nechtěla. Řekla bych Cassel, protože kdyby se mně stalo to, co jemu, tak bych asi zešílela, vážně. Můj život se točí hodně kolem vzpomínek a kdybych se dozvěděla, že si s nima někdo hrál, fakt by mně to vzalo.
5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Líbilo se mi to napětí, které je v knize podáno úžasným způsobem, to že nikdy nevíte, co se stane a humor, který byste na některých místech nečekali, ale vždy perfektně sedí.
6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Hmmm, asi to, že jsem v knize občas tápala a musela si některé části přečíst víckrát, ikdyž to je spíš moje chyba jak té knížky :D.

0 komentářů:

Okomentovat