pondělí 24. ledna 2011

Yes I am alive...if someone want to know!

So, I just wanna apologize I was not here theese days, but I had my reasons... Hlavně teda zákaz na počítač - protože jen já prostě musím dostat zaracha jen pár dní po tom co si udělám blog - a taky škola, kde jsem si ještě potřebovala doopravovat pár známek na pololetí. Takže jediným možným způsobem jak se dostat k počítači bylo ve škole, nebo než naši dojdou domů, což moc času není, když jsou oba učitelé a docházejí něco málo po mně. That sucks, right?

Navíc tyhle týdny byly pěkně hektické samy o sobě, takže ani moc času na čtení jsem neměla, až přes víkend, kdy jsem dočítala 5 díl Artemise Fowla, takže mám v plánu o celé sérii hodit menší recenzi a taky zrecenzovat další knihy... Btw. bych chtěla poděkovat Judit, za její úžasný článek, který mi během mé depresivní nálady vykouzlil úsměv na rtech a donutil mně nebrat mé "problémy" příliš vážně. So keep up the good work, girl!

Taky bych se chtěla vyjádřit k té úžasné novině ohledně nabídky pro Alexe Pettyfera na roli Jace. Myslím že slova jako OH MY FREAKING GOD!!! nebo I THINK I AM DREAMING, IS IT REAL?!? nejsou dostačující, ale tak nějak shrňují to co se mi prolínalo hlavou, když jsem se o tom dozvěděla a myslím, že nejsem jediná.

Jinak jestli je zákaz vůbec na něco dobrý, tak k tomu, že způsobí spoustu volného času - teda pokud jste jako já z těch co tráví na počítači +/- 5 hodin a to v těch lepších dnech :D. Vemte si třeba, že napsat tento článek mi zatím trvá asi 2 hodiny (ne nepíšu tak dlouho, spíš mně od toho furt něco odtrhuje) a to jsem se ani nedostala k jádru věci... Takže jsem se rozhodla toho času využít samozřejmě k učení ;) k tomu, abych vymyslela co s blogem dál.

Mám v plánu se zúčastnit týdenního meme Teaser Tuesday a Waiting on Wednesday o kterých jsem se dozvěděla na webu Syki, takže doufám nevadí, když se taky zúčastním. Taky bych ráda konečně vyplnila Quote of the week, ale zatím mi štěstí nepřeje, takže tenhle týden byste mně v sobotu od komplu museli odstraňovat buldozerem. Navíc si v posledních dnech začínám pohrávat s myšlenkou na vlastní týdenní rubriku. Měla by se jmenovat Music Monday (originální, ja vím) a chtěla bych se v ní věnovat písničkám, které mně připomínají nějakou knihu, pár nebo jsem se díky nim k nějaké knize dostala - protože i tohle se mi stává... Ráda uvítám vaše komentáře, nápady a taky jestli byste se chtěli účastnit. A také mně napadla rubrika, kde bych se věnovala interviím (skloňuje se to takhle?) s autory knih nebo klidně obálek. Překladu z angličtiny se nebojím, ale budu ráda, když mně případně upozorníte na chyby.

Dále mám v plánu dodělat Systém hodnocení, kolonku Co právě čtu, vymyslet týdenní anketu, zavést takový ten Kecalník, kde se můžete vyjádřit, najít si jinou funkci, kde se zjišťují návštěvy, protože mám dojem, že tahle je poměrně nefunkční, zaplnit si zápatí spoustou takových těch mini-stamp a pak jen číst, číst a číst.

A na závěr jedna skvělá hláška, kterou jsem našla na jednom sigu na DeviantArtu:
"It is not true that we have only one life to live. If we can read, we can live as many more lives and as many kinds as we wish." -S.I. Hayakawa

5 komentářů:

Judit řekl(a)...

Wow wow, skvelý článok! (a nie, nie preto, že v ňom odkazuješ na moju stránku :D - aj keď som rada, že som trochu pomohla!)
Dúfam, že ten Music Monday sa naozaj bude konať, veľmi sa mi tá myšlineka páči, pretože ja vždy hľadám nejaké nové pesničky, ktoré si púšťať keď čítam knihy. Určite budem túto rubriku pravidelne čekovať :)
Držím palce s novým blogom, hlavne aby ti vydržal entuziazmus pretože pravdepodobne budú chvíle, kedy s tým všetkým budeš mať chuť hodiť o zem. Takže drž sa, dievča! :D
Och a tá quote z deviantartu je úžasná, hneď som si ju ju musela poznačiť.

Ketty řekl(a)...

Díky za chválu, snažím se no... :o) A budu ráda když se rubriky zúčastníš, jen musím domyslet nějaké detaily a vymyslet jak by vypadala ikonka.

Jinak já mám takovýchhle hlášek spoustu, většinu na těch barevných lepících papírkách různě po pokoji :D, ale tahle se mi zdále docela vhodná, tak sem ji sem dala. A enthuziazmus se mně zatím drží, jen toho času kdyby bylo víc...

Anonymní řekl(a)...

Krásně sepsaný článek! Četl se... jako po másle! :D Vypadá to tu u tebe skvěle! Music Monday ROZHODNÉ pořádej! :D Já sama jsem chtěla něco podboného udělat (ale samozřejmě nepravidělně,... :D), takže od tebe to bude určitě lepší! :D

Ketty řekl(a)...

Páni děkuju a budu ráda, když se připojíš...klidně i nepravidelně jestli chceš :)

Anonymní řekl(a)...

Ráda se zapojím, s tou pravidelností... ještě uvidím! :D Bungeerunning je vlastně bungeejumping s běháním po zemi, takže běžíš přivázaná na pružině (zní to dicvně, ale je to děsná sranda, obzvlášť s kámošema :D). A kdyby tě to zajímalo, tak můj aktivnější blog je http://t-m-r.blog.cz/ s tím bych se spíš zapojila! :DD :)

Okomentovat