úterý 25. ledna 2011

Teaser Tuesday (1)

 O co jde: 
  •  Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
  • Otevři ji na náhodné stránce.
  • Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky. 
  • NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)
  • Sdílej taky název knihy a autora, aby si mohli ostatní TT účastníci tuhle knihu přidat do své "to-read" záložky.
Týdenní meme by Should Be Reading.

White Cat - Holly Black
White Cat (Curse Workers, #1)
.......
“The problem is my sleep patterns,” I say.
“What do you mean?” asks Headmistress Northcutt, suddenly intent.
“Nothing! Just that I was sleepwalking, not trying to kill myself. And if I wanted to kill myself, I wouldn’t throw myself off a roof. And if I was going to throw myself off a roof, I would put on some pants before I did it.”

Překlad:

"Mám problémy se spaním" řekl jsem.
"Co tím myslíš?" zeptala se ředitelka Northcuttová, najednou pozorná.
"Nic! Jen že jsem byl náměsičný, nesnažil jsem se zabít. A ikdybych chtěl, tak bych neskákal ze střechy. A kdybych se k tom chystal, tak bych si předtím oblékl kalhoty."

.....

Sam counts the money carefully. I watch him in the mirror. “You know what I wish?” he asks when he’s done.
“What?”
“That someone would convert my bed into a robot that would fight other bed robots to the death for me.”
That startles a laugh out of me. “That would be pretty awesome.”
A slow, shy smile spreads across his mouth. “And we could take bets on them. And be filthy rich.”
I lean my head against the frame of the stall, looking at the tile wall and the pattern of yellowed cracks there, and grin. “I take back anything I might have
implied to the contrary. Sam, you are a genius.”

Překlad:

Sam opatrně přepočítával peníze. Pozoroval jsem ho v zrcadle.
"Víš co bych si přál?" zeptal se když skončil.
"Co?"
"Aby někdo promněnil moji postel v robota, který by pro mně válčil s ostatními postelovými roboty.
To mně rozesmálo. "To by bylo fakt skvělé".
Na tváři se mu objevil pomalý, ostýchavý úsměv. " A pak bychom na ně brali sázky. A byli nechutně bohatí."
Opřel jsem si hlavu o kabinku,dívajíc na kachličkovou stěnu se žlutými prasklinami a zazubil se.
"Beru zpět jestli jsem naznočoval něco opačného. Same ty jsi génius."


1 komentářů:

Nicole řekl(a)...

Některý hlášky byly dokonalý :D

Okomentovat