sobota 15. ledna 2011

Soo...

Welcome to my site about books and things conected to them! Where all your dreams come true and everyone is always happy!

Jeden z důvodů, proč jsem se rozhodla založit tuhle stránku je ten, že po novém roce se objevilo spoustu Book challengí, kterých bych se ráda zúčastnila a potřebuju nějaké místo, kde se jim budu věnovat.

Další je, že knihy jsou jedna z mojích největších vášní a já je strašně ráda doporučuju a bavím se o nich, takže doufám, že časem se tu objeví pár recenzí a diskuzí. 

Budu se sem snažit chodit co nejčastěji a doufám, že se vám tu bude líbit, a že se sem budete rádi vracet a jestli zanecháte komentář určitě se zlobit nebudu - a ten z vás kdo nějaký blog vlastní, určitě ví jaký je to fajn pocit, když na vaše stránky někdo zavítá a obětuje těch pár minut času aby okomentoval vaše myšlenky...

5 komentářů:

Syki řekl(a)...

Nazdar :) Tak jsem dneska zavítala na tvůj blog a hned jsem si jej přidala do svých odkazů a mám v plánu tvé počínání šmírovat :) Ať ti to jde pěkně od ruky...

Ketty řekl(a)...

Hej moc díky za milý komentář. Já už jsem si takovýhle blog chtěla založit dávno, ale furt jsem se k tomu nemohla dokopat :o)
Btw. Doufám, že nevadí když já zas budu na oplátku "stalkerovat" tebe ;)

Syki řekl(a)...

Stalkeruj, komentuj.. :)

madlenka řekl(a)...

Ahoj, jsem ráda za nový český knižní blog :) Nemůžu se dočkat na nějaké recenze, to je vždycky moje nejoblíbenější část :)

Ketty řekl(a)...

moc díky za komentář, cením si toho a budu se snažit to tu nějak rozhýbat :)

Okomentovat